fredag 7 november 2008

stress

Åkte till min underbara flickvänn en stund vi låg och mös lite med tessi. Men jag ville ut och röra på tassarna har legat inne hela dan så vi drog ner till Huddinge centrum. när vi är på väg till centrum för att gårun och kolla lite så berättar min käresta att om 30 min så ska jag möta mina kompisar på bussen.
aha tänkte ja så vi skyndar oss till JC för att kolla på jeans. jag hittar ett par som jag vill ha fast dom måste sy upp dom alldeles för långa ben. så 15 min ska det ta.

30minuter senare så är dom klara bussen har hon missat + att jag var tvungen att springa in på donken och äta. så jag får gasa med hondan och köra flickorna till skogås där dom ska sätta uppa en massa kattburar inför nån katt utställning. Nu måste jag jobba i rumet jag håller på att göra iårdning hemma det kommer bli så snyggt.

Inga kommentarer: